Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) Modülü bakanlığımız tarafından özgün olarak yazılan ve geliştirilen bir modüldür.
Bu modül ile belediyelerimiz tüm yazışmalarını elektronik ortamda 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu'na uygun şekilde hazırlayarak hem kurum içi hem de kurum dışı yazışmalarını zamandan ve kaynaktan tasarruf sağlayarak hızlı bir şekilde yapabileceklerdir.
Elektronik Belge Yönetim Sistemi Modülü ile belediyelerimiz İçişleri Bakanlığı Merkez ve Taşra Birimlerine direk, diğer kamu kurumları ile Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) üzerinden elektronik ortamda yazışma yapabilmektedir.
Gelen ve Giden Evrak kayıtları ile kurum içi Onay/Olur yazışmalarının elektronik ortamda yapıldığı uygulama da belediyelerimiz hem log imza hem e-imza hem de mobil imza ile zaman ve lokasyon bağımsız tüm yazışma işlemlerini elektronik ortamda hızlı bir şekilde yapabilmektedir.
Modül ile alakalı daha fazla bilgi edinmek için Uzaktan Eğitim Sayfamızı ziyaret etmeyi unutmayın. (uzem.belediye.gov.tr)